שגרירת ישראל בבלגיה: "רוב התקשורת חד צדדית"

המהדורה המרכזית No Comments on שגרירת ישראל בבלגיה: "רוב התקשורת חד צדדית"

עידית רוזנצוויג, שגרירת ישראל בבלגיה ב'מהדורה המרכזית': כשאנחנו מדברים על סכנת האיסלאם הקיצוני, יש היענות מסוימת. יש עליה של אלפי אחוזים באנטישמיות, היו גילויי אלימות, יש אבטחה משמעותית סביב מוסדות יהודיים. השיח על ישראל הופך מהר לאנטישמיות. יש בעיה אינהרנטית להביא מידע והוכחות מצה"ל ולא מעיתונאים בלתי תלויים שלא נמצאים ברצועה

צילום: רפי בן חקון, לע"מ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שגרירת ישראל בבלגיה, עידית רוזנצוויג לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "התחושה בהסברה היא מלחמה, יש הפגנות פרו פלסטינית כל יום. הצלחנו בשבוע שעבר לסכל שתי החלטות בעד הפלסטינים. רוב התקשורת חד צדדית, רובם מסרבים לראיין אותי".

"כשהזמנתי את העיתונאים לסרט הזוועות, יצאה כתבה שהם לא יגיעו לפרופוגנדה הישראלית. יחד עם זאת כשאנחנו מדברים על סכנת האיסלאם הקיצוני, יש היענות מסוימת. יש עליה של אלפי אחוזים באנטישמיות, היו גילויי אלימות, יש אבטחה משמעותית סביב מוסדות יהודיים. השיח על ישראל הופך מהר לאנטישמיות".

"יש בעיה אינהרנטית להביא מידע והוכחות מצה"ל ולא מעיתונאים בלתי תלויים שלא נמצאים ברצועה, אבל עדיין המנהיגות של האיחוד האירופי לא מוציאה הודעות רשמיות נגד ישראל, ולמרות התבטאויות חברי פרלמנט ועדיין יש אשראי מדיני".

האזינו



0 תגובות